UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Pomoc zdalna

Poza tradycyjną wizytą serwisową, Serwis Komputerowy oferuje dodatkowo wszystkim Klientom pomoc zdalną, która skraca czas reakcji do niezbędnego minimum. Co więcej, usługa ta umożliwia połączenie się z Państwa komputerem w dowolnym miejscu na świecie. Warunkiem otrzymania pomocy zdalnej jest działające łącze Internetowe i funkcjonalność komputera pozwalająca na otwieranie stron internetowych w dowolnej przeglądarce.

Niektóre naprawy wykonywane przez nas On-Line:

  • konfiguracja komputera lub laptopa;
  • usunięcie wirusa, spyware, robaka;
  • konfiguracja poczty, internetu, backupu;
  • usunięcie problemów użytkownika;
  • odzyskiwanie zagubionych plików i dokumentów;
  • instalacja drukarek i urządzeń peryferyjnych;
  • instalacja oprogramowania online;
  • nauka obsługi komputera i programów;
  • pomoc w konfiguracji oprogramowania;
  • optymalizacja systemu operacyjnego online;
  • tuning i przyśpieszenie systemu operacyjnego;
  • wszystkie inne naprawy programowe Twojego komputera;

Jak działa pomoc zdalna:

  • klient kontaktuje się telefonicznie z naszą firmą i informuje nas o zaistniałym problemie;
  • serwisant ocenia czy spełnione są warunki techniczne umożliwiające naprawę za pośrednictwem pomocy zdalnej;
  • należy pobrać i zapisać na dysku program pomocy zdalnej zamieszczony na naszej stronie internetowej;
  • w trakcie rozmowy z naszym serwisantem należy uruchomić pobrany wcześniej program;
  • nasz serwisant łączy się z komputerem Klienta i dokonuje niezbędnych napraw;
  • połączenie umożliwia nam dostęp do pulpitu komputera Klienta i dzięki temu możemy rozwiązać zaistniały problem;
  • połączenie jest szyfrowane, dzięki czemu usługa ta jest w 100% bezpieczna;
  • klient weryfikuje, czy zgłoszony problem został naprawiony i kończy działanie programu pomocy zdalnej;